اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۱۵۲۵

از زمان بازی پلی‌استیشن، لیورپول را دوست داشتم

از زمان بازی پلی‌استیشن، لیورپول را دوست داشتم
ستاره مصری و خوش‌درخشیده تیم فوتبال لیورپول گفت:در چلسی به طور کامل تجربه‌اندوزی کردم.
۱۷:۲۰ - ۲۸ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

محمد صلاح در گفت‌وگویی با سایت لیورپولی‌ها در مورد خود صحبت کرد.

وی گفت:تیم  و مربی بزرگ داریم.همه چیز در لیورپول خوب پیش می‌رود.اطمینان دارم که در این تیم می‌‌توانیم به افتخارات زیادی برسیم.

ستاره ۲۵ ساله افزود:به عنوان یک تیم، می‌دانیم سال‌ها است که صاحب قهرمانی لیگ برتر نشده‌ایم.از این جهت دوست دارم کمک کنم قهرمانی لیگ کسب شود.

صلاح همچنین عنوان کرد:هر جا که رفته‌ام، همیشه گفته‌ام که تلاش می‌کنم چیزهای یادبگیرم.اکنون می‌دانم بطور کامل در چلسی تجربه‌اندوزی کردم.آنجا یادگرفتم چطور می‌توان بازیکن حرفه‌ای بهتری بود.همینطور از نظر شخصیتی در مرتبه‌ای بالا قرارگرفت.در آن تیم من گام بزرگی را در زندگی ورزشی‌ام برداشتم و با ‌هم‌تیمی‌‌هایم هم بسیار صمیمی بودم. در جاهای دیگر هم همین حالت را داشتم. اما در ایتالیا به خودم گفتم که هر طوری شده باید به انگلیس بازگردم.هدفم همیشه همین بود.می‌خواستم بازگردم و به علاقمندان نشان دهم چقدر پیشرفت کرده‌ام. در مورد انتخاب لیورپول هم باید اذعان کنم به این تیم از زمانی که ۱۸، ۱۹ ساله  بودم و پلی‌استیشن بازی می‌کردم، علاقه داشتم. پس این تیم را که بازیکنانی مثل جرارد، سامی هی‌پیا، جیمی کرگر، مایکل اوون و آلونسو را داشت، انتخاب می کرد.

وی در مورد لوچیانو اسپالتی، مربی سابقش در تیم رم نیز عنوان کرد:اسپالتی شخصیت مهربانی دارد و به من خیلی کمک کرد.بعد از جلسات تمرینی با او صحبت می‌کردم و به او می‌گفتم آقای مربی، می‌خواهم فوتبالیست بهتری شوم.او نیز همیشه چیزی را به من می گفت و توصیه می‌‌کرد.

وی افزود:اسپالتی به من از نظر شخصی و بهبود شخصیتم و همینطور فوتبال بسیار کمک کرد.

صلاح در سال ۲۰۱۲ به تیم بازل سوئیس رفت و اولین تجربه اروپایی خود را در این تیم سوئیسی به مدت ۲ سال کسب کرد.

سپس به چلسی انتقال و برای مدت ۲ سال در اختیار آبی‌پوشان بود. البته در این مدت به تیم‌های فیورنتینا و آ.اس.رم  ایتالیا قرض داده شد.

در سال جاری میلادی نیز به عضویت لیورپول درآمد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین